top of page

FAQ

  • Kan jeg sætte mit medlemskab i bero?
    Medlemskabet kan sættes i bero i maksimalt én måned. Kunden kan starte bero på hvilken som helst dag i måneden – det behøver altså ikke at være fra d. 1. i en måned. Ved ny påbegyndelse af medlemskab er opsigelse løbende måned + 1 måned i opsigelse. Det koster 50 kr at sætte medlemskab i bero og kan gøres én gang hver sjette måned. Medlemskab kan ikke opsiges under bero, og medlemskab som er opsagt kan ikke sættes i bero. Du skal kontakte Små Stjernestunder via mail: hej@smaa-stjernestunder.dk hvis du ønsker at sætte dit medlemskab i bero.
  • Hvordan fungerer det med opsigelse af medlemskab?
    Et medlemskab er gældende, indtil det opsiges af Små Stjernestunder eller kunden. Opsigelse kan ske med løbende måned + en måned. Eks. Du opsiger dit medlemskab d. 12 maj. Du har nu en løbende måned (frem til d. 1. juni), + en måneds opsigelse (frem til d. 1. juli). Medlemskabsaftalen er bindende i den løbende måned + en måned fra opsigelsesdatoen. Opsigelse af medlemskabsaftaler skal ske via medlemsprofil som er modtaget ved oprettelse. Medlemskabet må ikke videregives til andre, men skal opsiges når kunden ikke længere ønsker at benytte det.
  • Mister jeg min ugentlige gang OG bliver hævet et gebyr på STANDARD medlemskab?
    Som udgangspunkt ja. Systemet fungerer desværre således. Men skulle uheldet være ude, kan du kontakte os pr mail eller i kaffebaren, og vi vil oprette en ekstra gang til dig.
  • Hvad sker der, hvis jeg er på venteliste og får en plads, men ikke møder op?
    Hvis du har skrevet dig på venteliste, er det dit eget ansvar at holde øje med om du skulle få en plads på holdet. Hvis du ikke dukker op, efter at være tildelt en plads, vil du blive pålagt et gebyr på 25 kr. Efter afmeldelsesfristen er udløbet, slettes ventelisten, og du får ikke længere automatisk plads på holdet.
  • Hvor mange deltagere skal der være på et hold for at det afvikles?
    Hvis der kun er tilmeldt én deltager på et hold, afvikles holdet ikke. Små Stjernestunder kontakter dig tidligst muligt, hvis dette skulle være tilfældet, så du ikke kommer forgæves. Hvis du har STANDARD medlemskab og dermed kun adgang til ét hold pr uge, tildeles du en ”ny gang” i den pågældende uge. Har du brugt et klip på dit klippekort tildeles du ligeledes et nyt klip.
  • Hvilke og hvor mange hold kan jeg komme til med mit medlemskab?
    Du kan vælge frit mellem de hold, som vi tilbyder. Hvis du har lyst til at deltage på babytegn den ene gang, og tumlastik den næste, kan du gøre det. Vi vil gerne give dig mulighed for at prøve en masse forskelligt, frem for at binde dig op på noget specifikt i flere måneder. Hvor mange hold du kan deltage på pr uge afhænger af dit medlemskab samt ledighed på holdene.
  • Hvem må bruge medlemskabet?
    Medlemskabet følger dit barn, således at både mor, far, bedsteforældre eller andre kan benytte medlemskabet sammen med barnet. Når du er færdig med at benytte medlemskabet, skal du opsige det. Du må ikke videregive medlemskabet til andre.
  • Må man komme i Små Stjernestunder Kaffebar, selvom man ikke er medlem?
    Ja, du er velkommen uanset om du har medlemskab eller ej. Når du besøger kaffebaren, forventes det blot, at du køber noget, ligesom på en hvilken som helst anden cafe. Betragt ikke Små Stjernestunder som en åben, gratis legestue, da vi er en privat virksomhed, som skal løbe rundt.
  • Hvornår skal jeg framelde mig min booking, hvis jeg ikke kan komme?
    Hvis du er forhindret i at deltage på det hold, som du er tilmeldt, skal du framelde dig senest 2 timer før holdet starter, så en anden har mulighed for at få glæde af pladsen. Hvis du ikke er frameldt, vil du blive opkrævet et gebyr på 25 kr. Det eventuelle gebyr hæves sammen med din næste abonnementsbetaling, og tilføjes kvitteringen. Hvis du har tilmeldt dig hold med klippekort og udebliver uden afmelding senest 2 timer før holdstart, mister du det klip, som du har brugt, da du tilmeldte dig holdet.
  • Kan man gå på hold, hvis man ikke er medlem?
    Hvis du ønsker at deltage på vores hold, uden at oprette et medlemskab, har du mulighed for at købe et klippekort. Du kan også købe en prøvetime/engangstime. Hvis du melder dig ind efter prøvetimens afvikling, får du pengene tilbage for prøvetimen.
  • Kan medlemskabet deles mellem flere?
    Nej. Medlemskabet er personligt og må ikke deles og heller ikke videregives, når man er færdig med at benytte det.
  • Er events og foredrag gratis for medlemmer?
    Nogle arrangementer er gratis for medlemmer, mens andre er mod betaling. Det kommer an på event/foredrag. Medlemmer har altid rabat ved arrangementer.
  • Hvornår betaler jeg for mit medlemskab?
    Når du opretter medlemskabet betaler du en reduceret pris frem til d. 1. i den næstkommende måned. Herefter betaler du løbende for dit medlemskab d. 1. i hver måned.
  • Koster det noget, hvis jeg ikke møder op, til de hold, som jeg har booket?
    Hvis du ikke møder op til det hold, som du har booket, koster det 25 kr. Er du forhindret i at deltage, skal du framelde dig holdet senest 2 timer før.
  • Må man selv medbringe mad og drikke i kaffebaren?
    Vi vil gerne have, at I lader madpakken blive hjemme og i stedet støtter os, så vi kan blive ved med at danne rammerne for Små Stjernestunder for dig. Vi godkender lidt medbragt mad til børn under 1 år, men medbring venligst ikke noget, som I kan købe hos os. Er der noget vi mangler ift. dit barn, så sig endelig til. Så kan vi måske skaffe det til menuen.
  • Kan jeg få søskenderabat, hvis jeg har flere børn, som skal deltage på hold?
    Flere børn kan ikke benytte det samme medlemskab, da der skal betales for hvert barn, som ønsker at benytte vores hold. Vi tilbyder 50% rabat på medlemskaber, hvis du har flere børn, som skal benytte vores hold. Kontakt os, hvis du ønsker dette, og vi hjælper med at oprette søskendemedlemskabet.
  • Kan jeg opspare deltagelsesgange, hvis jeg misser min gang en uge?
    Hvis du har et STANDARD medlemskab og dermed kun adgang til ét hold pr uge, kan du ikke ”spare din gang op” til næste uge, hvis du skulle være forhindret i at deltage i en uge.
  • Kan jeg stadig deltage på hold i ferieperioder?
    I ferieperioder og på helligdage kan åbningstider og hold være reduceret. Vi følger skolernes feriekalender. Men der vil altid være nogle hold.
  • Kan jeg ændre mit medlemskab?
    Du kan opgradere dit medlemskab fra STANDARD til PLUS med øjeblikkelig virkning ved betaling af differencen mellem STANDARD og PLUS for den resterende betalingsperiode. Ønsker du at nedgradere dit medlemskab fra PLUS til STANDARD kan dette først gennemføres ved din næste månedlige betaling. Ønsker du at op- eller nedgradere dit abonnement, kan du ikke gøre det selv, men ændringen kan til enhver tid foretages ved at sende en mail til hej@smaa-stjernestunder.dk eller ved personlig henvendelse i kaffebaren. Når du ændrer dit medlemskab vil opsigelsesperioden igen være en løbende måned + en måned.
bottom of page