Pige poserer i Photo Booth
konfetti
Dreng i Costume Party

BEGIVENHEDER

FØDSELSDAG, BABYSHOWER,
BARNEDÅB, GENDER REVEAL?

VI HAR LOKALERNE

Her finder du alt den information du skal bruge, hvis du overvejer at booke dit næste arrangement hos Små Stjernestunder. 

 

Vores lokaler består af en kaffebar og en holdsal. Kaffebaren er indrettet med bænke og små cafeborde, og vi tilbyder således ikke arrangementer, hvor man sidder med kniv og gaffel omkring et langbord. Til gengæld kan vi tilbyde en afslappet og uformel sammenkomst med plads til børn og leg.

 

Vi kan tilbyde omkring 40 siddepladser, og derudover masser af plads til at børn kan spise/lege løst og fast. Vi vil ikke have mad og drikke i holdsalen, men børn og voksne må lege alt det de vil derinde.

 

Vores lokaler kan bookes til arrangementer på søndage.

EN KORT

Leje af kaffebar lokaler 

kl. 9.00-12.00 el.13.00-16.00

Leje af legeområder 

kl. 9.00-12.00 el.13.00-16.00

Personale til rådighed.

Adgang for op til ca 40 personer.

Slutrengøring.

Fordelagtige priser på udvalgt sortiment.

Postevand på kande.

10% rabat på leje for medlemmer.

FOR 2500 KR FÅR DU:

EN LANG

FOR 3900 KR FÅR DU:

Leje af kaffebar lokaler  

kl. 9.00-16.00

Leje af legeområder

kl. 9.00-16.00

Personale til rådighed.

Adgang for op til ca 40 personer.

Slutrengøring.

Fordelagtige priser på udvalgt sortiment.

Postevand på kande.

10% rabat på leje for medlemmer.

TILKØB

BLAND SELV

Latte, Cappuccino, Cortado & Iskaffe

38 kr/stk

Espresso & Americano

30 kr/stk

Filterkaffe ad libitum

40 kr/person

Chai, Varm Kakao & Te

38 kr/stk

Øko Naturfrisk

28 kr/stk

Øko Brikjuice

12 kr/stk

Valgfri surdejstoast + valgfri kage

80 kr/stk

Rullet Pølsehorn

20 kr/stk

Service Charge for medbragt mad

25 kr/person (fra 1 år)

.

PERSONALE

Hvis I vælger selv at medbringe mad, vil personalet naturligvis være behjælpelige med anretning, opfyldning og servering af maden. Vi har ikke mulighed for de helt store tilberedninger i vores køkken, men har en ovn, der kan bruges til at lune medbragt mad. 

Derudover vil personalet servere drikkevarer og rydde op løbende, så I kan være til stede i jeres arrangement. I skal selv sørge for - slutteligt - at rydde op efter jeres medbragte mad. Personalet sørger for den endelige rengøring, når I er taget hjem. 

 

DRIKKEVARER

Det er ikke tilladt at medbringe drikkevarer selv. Alt drikke skal købes her, og beregnes separat. Det kan aftales på forhånd, om der skal stilles et bestemt antal frem, om I vil tilbyde hele vores kaffeudvalg til jeres gæster, eller om man vil begrænse udvalget til fx. filterkaffe ad libitum. 

 

SPISE

I har to muligheder hvad angår menuen:

 

I kan vælge selv at medbringe mad til en service charge på 25 kr / person (fra 1 år)

eller

I kan vælge frit blandt vores tilkøb - bestil på forhånd, så sørger vi for at det er klar. 

 

Priserne på vores tilkøbsliste er med rabat sammenlignet med de normale priser. I er også velkommen til at købe fra vores øvrige sortiment på dagen - dog til normale priser. Vi kan sende vores menukort pr mail, så I kan se udvalget af surdejstoasts, kager osv, samt vores øvrige sortiment. Ved allergener tag en dialog med os, og vi kan finde en løsning. 

 

PYNT

I er velkommen til at medbringe jeres egen pynt, men vi forventer, at I tager det med jer igen, når arrangementet er slut. 

Personalet møder typisk ind 30 minutter før jeres booking starter, og I kan derfor komme lidt før og pynte op, hvis I ønsker. 

BOOK

Ønsker du at booke dit næste arrangement hos Små Stjernestunder, kontakt os på mail: hej@smaa-stjernestunder.dk eller ring til

os på tlf: 81 63 73 91

Sjov med Party Props