top of page
Pige poserer i Photo Booth
konfetti
Dreng i Costume Party

BEGIVENHEDER

FØDSELSDAG, BABYSHOWER,
BARNEDÅB, GENDER REVEAL?

VI HAR LOKALERNE

Her finder du information ift. at booke dit næste arrangement hos Små Stjernestunder. 

 

Vores lokaler består af en kaffebar og en holdsal. Kaffebaren er indrettet med bænke og små cafeborde, og vi tilbyder således ikke arrangementer, hvor man sidder med kniv og gaffel omkring et langbord. Til gengæld kan vi tilbyde en afslappet og uformel sammenkomst med plads til børn og leg.

 

Vi kan tilbyde omkring 40 siddepladser, og derudover masser af plads til at børn kan spise/lege løst og fast. Vi vil ikke have mad og drikke i holdsalen, men børn og voksne må lege alt det de vil derinde.

 

Vores lokaler kan bookes til arrangementer på søndage.

EN KORT

Leje af kaffebar lokaler 

kl. 9.00-12.00 el.13.00-16.00

Leje af legeområder 

kl. 9.00-12.00 el.13.00-16.00

Personale til rådighed.

Adgang for op til ca 40 personer.

Slutrengøring.

Fordelagtige priser på udvalgt sortiment.

Postevand på kande.

10% rabat på leje for medlemmer.

FOR 2500 KR FÅR DU:

EN LANG

FOR 3900 KR FÅR DU:

Leje af kaffebar lokaler  

kl. 9.00-16.00

Leje af legeområder

kl. 9.00-16.00

Personale til rådighed.

Adgang for op til ca 40 personer.

Slutrengøring.

Fordelagtige priser på udvalgt sortiment.

Postevand på kande.

10% rabat på leje for medlemmer.

TILKØB

BLAND SELV

Du kan sammensætte dit arrangement stort set, som du ønsker. 

Vi tilbyder både, at du selv kan medbringe menuen ved betaling af et servicegebyr, men du har også mulighed for at købe menuen hos os. 

Drikkevarer skal altid købes hos os, og kan derfor ikke medbringes. 

Kontakt os via mail og vi kan sende dig yderligere information om muligheder, betingelser, priser osv. 

hej@smaa-stjernestunder.dk

.

PERSONALE

Hvis I vælger selv at medbringe mad, vil personalet naturligvis være behjælpelige med anretning, opfyldning og servering af maden. Vi har ikke mulighed for de helt store tilberedninger i vores køkken, men har en ovn, der kan bruges til at lune medbragt mad. 

Derudover vil personalet servere drikkevarer og rydde op løbende, så I kan være til stede i jeres arrangement. Personalet sørger for den endelige rengøring, når I er taget hjem. 

 

DRIKKEVARER

Det er ikke tilladt at medbringe drikkevarer selv. Alt drikke skal købes her, og beregnes separat. Det kan aftales på forhånd, om der skal stilles et bestemt antal frem, om I vil tilbyde hele vores kaffeudvalg til jeres gæster, eller om man vil begrænse udvalget til fx. filterkaffe ad libitum. 

 

SPISE

I har to muligheder hvad angår menuen:

 

I kan vælge selv at medbringe mad ved betaling af et servicecharge

eller

I kan vælge at købe maden hos os

 

PYNT

I er velkommen til at medbringe jeres egen pynt, men vi forventer, at I tager det med jer igen, når arrangementet er slut. 

Personalet møder typisk ind 30 minutter før jeres booking starter, og I kan derfor komme lidt før og pynte op, hvis I ønsker. 

BOOK

Ønsker du at booke dit næste arrangement hos Små Stjernestunder, kontakt os på mail: hej@smaa-stjernestunder.dk

Sjov med Party Props
bottom of page